luni, 22 octombrie 2007

prieteni:X

da, stim cu totzii cate definitii s-au dat relatiei de prietenie dintre doua sau mai multe persoane, stim cu totzii ca niciuna dintre ele nu este nici macar completa, d-apoi corecta... Dar e adevarat, omul din experienta invata...:D...pana acum, experienta mea e fost una pozitiva.Prietenii mei adevarati sunt acei oameni in care pot sa am deplina incredere, carora pot sa le spun orice, fara teama de consecinte ( mai sunt insa si situatii in care, ca sa nu ii ingradesti, e mai bine sa nu le spui:P ), sunt acele persoane care au atea pareri si sfaturi incat ajung sa se certe pe care sa il spuna primul, sunt acei oameni fara de care nu te vezi fericit, sunt acele zambete care itzi lumineaza si tie fata intr-o zi ploioasa, sunt acele persoane care fac fetze-fetze, numai ca sa iesi tu din depresie , sunt oamenii care atunci cand vin la tine, devasteaza casa, itzi termina mancarea shi bautura:))...

Sau sunt acele persoane cu care ai vorbit ultima oara intr-o zi, dar cu al caror mail te trezesti de dimineatza, mail in care itzi spun k "desi esti drojdia mea,eu voi fi babetica ta k sa nu te murdaresti de firmituri"
, sau care te trezesc de foarte dimineatza ca sa vii cu ele la mama naibii shi sa poate sa te inveseleasca intre timp:D...Prietenii adevarati sunt cei care itzi iau grijile cu mana,indiferent de ora, indifernt ca nu am mai facut sportul de o vesnicie shi ca profa nu ne prea iubeste, ea tot sta si imi spune ca nu am de ce sa imi fac griji, sunt acele persoane care iti inveselesc pauzele dintre orele infinite de matematica, sunt acele persoane carora le dai mesaj in timpul orelor, tocmai pentru k esti absolut convins ca telefonul nu este pe silent (muah, muah, muah, i love you:X:X:X)...Tot prieteni adevarati sunt aceia care desi sunt in aceiasi situatzie ca a ta, pe tine incearca sa te inveseleasca, spunand ca totul o sa fie bine (dupa care isi mai comanda un rand de tequila) ...Prieteni adevarati sunt cei care te imbratiseaza atunci cand ai nevoie, fara sa se uite ciudat la tine shi fara sa puna intrebari inutile
, sunt cei care itzi spun ca nu ai de ce sa itzi faci complexe pentru anumite partzi ale tale...sa-tzi faci pentru altele:)):)), sunt acele persoane care nu observa ca ai slabit, pentru ca te-au vazut atat de des, incat nu-si sau seama de diferentza :))...

prietenii adevarati sunt rari shi pretziosi:D...

va iubesc, bah!!


Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu te consider o prietena:D..u?;))..pup