duminică, 14 octombrie 2007

asa da!! :X

"shi tu tzi-ai facut blog???"
Cam asta a fost reactzia celor din jur cand au vazut la status faptul k am schimbat link-ul...Da, mi-am facut blog :) Dar stati calmi, nu o sa il folosesc ca sa ma lamentez sau sa spun ca vai, ce trista e viatza... E posibil sa se mai intample sa apara si astfel de povestioare pentru ca deh, nu e totul in roz, dar cu sigurantza nu asta e scopul blogului meu ...
Uite, chiar aseara vorbeam cu Vanina la telefon si se stie, cu cat e mai tarziu in noapte, cu atat suntem mai sinceri ... (sunt clar direct proportionale :D ) (bine, nu era seara, era 1 noaptea :P) si chiar am ajuns -impreuna- la concluzia ca pana mea, viatza e prea frumoasa ca sa stai sa te plangi de ceea ce nu ai si ai vrea sa ai...bucura-te de ceea ce ai, zambeste, danseaza, joaca-te, adora baloanele
, inarmeaza-te cu acadele la orele de mate ca sa scapi de plictiseala, uita-te din cand in cand la desene animate, mai deseneaza cate un om batz si razi de el
, ia-tzi umbrele colorate ca sa mai inveselesti atmosfera enervant de rece, de toamna, iubeste din tot sufletul
, fii sincer , iasi cu prietenii si razi cat mai mult, nu invatza la chimie :-", mai chiuleste din cand in cand , surprinde-l cu ceva nou, sarbatoreste prima luna, uita-te la stele, canta sub dus, mergi in parcuri , da-te in mashinutze , fa poze, multe poze , baga-te in seama uneori:)), mananca banane fara sa te gandesti la prostii :P:P, scrie cu pixuri colorate , fa cadouri, iubeste (oops, am mai zis asta odata, nu? <3 )...

shi da, acum potzi sa razi de ideile care imi trec in momentul asta prin cap:D

Un comentariu:

Mango spunea...

Toti si-au facut blog ma. E un fenomen:-??
>:D<