vineri, 19 octombrie 2007

nunta pe NeVe :X

s-a terminat shi campania asta...:) si sincer mi-a placut initziativa celor de la radio 21:D mai mult mi-a placut faptul ca oamenii chiar s-au implicat si au vrut sa participe. Unii i-au numit "nebuni" pe cei care s-au bagat in asa ceva, altii au spus ca este doar o farsa, multi au admirat curajul lor, dar cu sigurantza ca nu putzini au ascultat emisiunea ieri. Si chiar "s-au luat"!!! :D Foarte frumos, sincer.:D

Eu am acum o problema... Este adevarat ce cei doi nu se cunoasteau (doar e pe NeVe) , dar au avut o intreaga echipa in spate care sa ii aleaga astfel incat "sa nu iasa cu batai" (vorba cantecului), si de fapt echipa aceea a muncit cel mai mult:P esecul sau succesul mariajului depinde (mai mult sau mai putin) si de alegerile celor care au zis "da mah, ei sunt!".Adica, la un moment dat, pot fie sa dea vina pe ei , fie sa le multumeasca.Macar au un vinovat concret :))...pentru noi, ceilaltzi, ce solutzii sunt?? :)) adica ce, noi nu avem dreptul la experti? Ca poate vreau si eu un Parapsiholog, sau poate un Consilier marital sau doi ( ca sa fie:)) ) si neparat, un Psiholog :)):)).... Ca sa nu mai zic, vreau si eu sa dau vina pe echipa pentru faptul ca nu am ales EU corect, ca doar e mai bine asa...ah, iar fara excursia in Bali, nici nu ma gandesc :))

In oice caz, bravo lor pentru tot. :P

Un comentariu:

andrei cavassi spunea...

uuu...ce carti iti plac.."veronica se hot sa moara"..tare;).in sf un blog in care nu citesc numai texte de cioran recilate;)..keep up the good work!