miercuri, 10 octombrie 2007

al naibii 311 :)):))


hai sa va explic:)):))

de la mine de la liceu, potzi sa iei 311...cu 311 potzi ajunge fie la rosetti, fie undeva departe, in titan...totul depinde de directia in care il iei:)):))

azi am venit de la rosetti catre liceu...iar ca sa ajung de la liceu la rosetti, printr-un proces simplu de gandire , rezulta ca ar fi trebuit sa iau autobuzul din statzia de vis-a-vis...

dar nu, eu sunt mai...speciala...la mine nu functioneaza legile logicii decat daca sunt deja in a biiiiiig mess :)):))

asa k, hintul zilei:

oricat de ametzitzi/ distratzi/ aiuritzi/ indragostitzi <3/ ce-mai-vretzi-voi atzi fii , avetzi grija in ce directzie luatzi autobuzul:)):)):)):))

P.S. : multzumesc k ai fost intzelegator :X:X:X:X

3 comentarii:

Anonim spunea...

deci...in concluzie...domnishoara n3bun!aE.Contag!oas@ va spune "NU INCERCATI ASA CEVA ACASA (SAU IN DRUM SPRE CASA)" =))
In aceasta viata am invatat k oamenii sunt atat d diferiti si totusi atat de asemanatori...Si, ca sa imi sustin EVIDENT teoria va dau si un exemplu...Subsemnata EU si domnishoara mentionata mai sus nu suntem atat d diferite...pana la urma sa iei 311 in directia opusa (dupa c ai venit cu aceeasi masina) nu se deosebeste foarte mult d a lua tramvaiul 16 d la unirii spre casa, in aceeasi directie din care am venit...:))

N3bun!aE.Contagioas@ spunea...

:)):)))

bun asha:D

nu sunt singuraaaa\:d/

Anonim spunea...

LOL...super tare:)...si app douapuncteparantezaparanteza